SMART-stabilește obiective

Be SMART, have a clear purpose!

Succesul afacerii tale depinde de capacitatea ta de a stabili și atinge obiective. Fii SMART în ceea ce privește alegerea obiectivelor afacerii tale de marketing!

Ce înseamnă “SMART”?

SMART este un model teoretic cu ajutorul căruia se poate evalua acuratețea și viabilitatea obiectivelor, scopurilor sau misiunii business-ului tău. Iată care sunt parametrii impuși de acesta conform cărora un obiectiv este de succes:

S-Specific

Pentru o abordare oportună și focusată a unui scop, stabilirea specifică a detaliilor sale este o etapă esențială.

O consecință a acestei trăsături este faptul că poate indica viitoarele probleme care ar putea sta în calea atingerii țelului tău sau viitoarele oportunități care pot apărea.

Astfel, te determină să îți formezi o viziune de viitor și să te pregătești pentru acesta.

M-Măsurabil

Un obiectiv trebuie să fie întotdeauna măsurabil. Mai exact, trebuie să existe un parametru cu ajutorul căruia să i se stabilească performanța și succesul.

Acest pas, face un obiectiv mult mai tangibil și e important pentru a observa un progres în activitatea ta.

A-Accesibil

Scopul afacerii tale trebuie să fie realizabil. Obține mai multe informații despre industria în care te afli pentru a-ți putea face o viziune realistă în ceea ce privește visurile tale.

Totodată, asigură-te că ai skill-urile și aptitudinile necesare atingerii obiectivului tău.

R-Relevant

Produsul/serviciul oferit de afacerea ta trebuie să fie relevant în nișa sa de activitate. Trebuie să facă o diferență și să aibă un impact pozitiv asupra consumatorilor.

Așadar, stabilirea unui obiectiv care să se evidențieze și să aducă un aport industriei este necesar.

În același timp, condițiile  curente în lumea afacerilor influențează major obiectivele pe care le poate atinge afacerea ta.

T-Timp

Implementarea unor deadline-uri pune în funcțiune motoarele care lucrează spre atingerea obiectivelor tale. Stabilește-ți o traiectorie, date limită în care trebuie să realizezi anumiți pași din drumul tău spre o reușită.

Alege un interval de timp pe care să-l acorzi fiecărui task care contribuie la realizarea visurilor tale.

Fii SMART!

O afacere concentrată pe atingerea unui obiectiv, acesta acționează ca un magnet, direcționând energia și resursele afacerii tale spre realizarea lui.

Determinarea obiectivelor afacerii tale este o componentă fundamentală în crearea unui plan de marketing. Mai multe detalii în următorul articol!

Echipa Oglas îți poate veni în ajutor! Contactează-ne!

//oglas.ro/oglas/wp-content/uploads/2019/02/logo-oglas.png