remarketing beneficii

Remarketing makes you unforgettable!

Marketing-ul a devenit un sector cheie în succesul oricărei afaceri. Însă ați auzit vreodată de REMARKETING?

Astăzi este o zi perfectă pentru a învăța lucruri noi. Prin urmare, acest articol vă prezintă trăsăturile remarketing-ului și beneficiile pe care le poate aduce business-ului tău.

Ce înseamnă” Remarketing”?

Un consumator nu este ușor de convins să facă o achiziție, mai ales în zilele noastre, când oamenii sunt expuși zilnic la mii de produse și servicii.

Afacerea ta trebuie să construiască o reclamă care să iasă în evidență, să rămână în memoria celor care o vizualizează.

De multe ori, acest lucru poate fi obținut prin revizionarea reclamei. Aici intervine remarketing-ul. Acesta se asigură că reclama ta este pusă la dispoziția consumatorilor care au arătat interes față de un anumit produs sau serviciu oferit de tine.

Vorba românului: ”repetiția e mama învățăturii”! Cum altfel poate un consumator învăța despre brand-ul, oferta și valorile afacerii tale dacă nu prin repetarea prezentării acestora exact acolo unde se află el?

Remarketing-ul îți oferă posibilitatea de a afișa reclame utilizatorilor care au vizitat website-ul afacerii tale, după ce îl părăsesc și navighează pe slte pagini pe internet. Acest concept este denumit și Retargeting.

Remarketing-ul se poate realiza și via email. De exemplu, afacerea ta poate colecta online email-urile oferite de persoanele care au avut inteția de a cumpăra un produs însă nu au finalizat comanda.

Care este principalul lui scop?

Această formă de marketing urmărește transformarea lead-urilor, a potențialilor cumpărători, în adevărați clienți.

Ce alte beneficii aduce?

Crește brand-ul tău

Cu cât unui consumator îi este amintit brand-ul tău, cu atât probabilitatea de a-l ține minte crește. Drept urmare, brand-ul tău devine mai ușor de identificat și recunoscut.

Îmbunătățește rata de conversie

Atunci când ai dori să-ți cumperi un produs, însă poate nu ești destul de sigur, ai nevoie doar de un impuls pentru a face ”pasul cel mare”. Așadar, remarketing-ul îmbunătățește șansele ca un consumator să se întoarcă pe site-ul tău și să finalizeze comanda.

Reclame relevante

Această metodă de marketing este direcționată spre audiența țintă a afacerii tale, utilizatorilor care au arătat interes față de business-ul tău, reclamele tale fiind implicit relevante pentru ei. Afișarea acestora publicului tău de cel mai mare interes eficientizează strategia ta de comunicare.

Cum funcțonează?

Atunci când intri pe un website, ți se cere acordul pentru a accepta ”cookie-urile” respectivului site. Acestea stochează informații despre navigarea ta, însă informații care nu au carater personal, cum ar fi numele sau adresa ta.

Acest cookie este transmis de pe website-ul tău pe browser unde găsește fostul tău vizitator atunci când accesează alte site-uri. Odată găsit, îi comunică acest lucru platformei tale de remaketing.

Echipa OGLAS îți poate veni în ajutor. Contactează-ne!
//oglas.ro/oglas/wp-content/uploads/2019/02/logo-oglas.png