Strategie de marketing: 3 pași esențiali ca să atragi clienții potriviți
O strategie de marketing bine definită este esențială pentru orice afacere care dorește să atragă, să convingă și să păstreze clienții. În esență, aceasta se reduce
Audit de marketing: Greșelile care îți sabotează vânzările
Chiar ai nevoie de un audit de marketing? De-a lungul timpului, am observat că mulți antreprenori au o preconcepție comună: marketingul este ușor, oricine îl poate face. Ei b
5 mituri din Marketing : De la Mituri la Metode
Ai auzit despre aceste 5 mituri din Marketing? Cand vorbim despre modul in care poti sa-ti promovezi afacerea online, pot aparea mituri care te opresc sa intelegi corect marketingu
Obiective de marketing SMART
Succesul afacerii tale depinde de capacitatea ta de a stabili și atinge obiective. Exista obiective de marketing SMART care te pun pe drumul cel pun. Practic, acestea urmeaza un f
Word of mouth digital – cum sa-ti faci numele brandului auzit? 
Breaking news: word of mouth will always be a THING. Folosim tot felul de strategii, metode si instrumente de marketing pentru a face un brand cunoscut. Asa ca hai sa vorbim despre
Cum a fost la Digital Marketing Forum?
În 17 mai am participat la DIGITAL MARKETING FORUM, o conferință mișto despre tot ce înseamnă digital marketing în 2022, de la ce tool-uri poți folosi, ce bugete sunt recom
Direct Marketing
Direct Marketing communicates with your target audience! Marketing-ul este un domeniu caracterizat de diversitate. Acesta ofera afacerii tale o paleta variata de metode pentru a se
Plan de marketing
Un plan de marketing este primul pas pe care trebuie sa-l faci spre atingerea obiectivelor tale. Am ales 5 piloni importanti care sustin crearea unui plan bine pus la punct, realis
Remarketing
Marketingul este un sector cheie in succesul oricarei afaceri. Acesta dispune de diferite instrumente care te ajuta sa-ti promvoezi afacerea. Astazi ne concentram pe REMARKETI
Feedback – asculta-ti audienta tinta
Ce inseamna ”Feedback”? Feedback = raspunsul pe care il primesti la intrebarea: “Ce parere ai despre produsele/serviciile oferite de afacerea mea?”. Fie ca este o parere po