Content Marketing

Fii o fabrică de idei, realizează marketing prin conținut!

Domeniul de marketing este definit de complexitate și flexibilitate. Acesta se adaptează constant la noile cerințe de pe piață. Schimbarea profundă a prezenței consumatorilor în online a dus la creșterea conceptului de” Marketing prin Conținut”. Reprezintă un instrument foarte puternic în rândul modalităților de promovare pentru afacerea ta.

”Conținutul” cuprinde totalitatea metodelor de comunicare cu publicul țintă al afacerii tale. Prin urmare, marketing prin conținut presupune promovarea ofertei tale prin diferite mijloace de comunicare. Are scopul de a crea o relație între brand-ul tău și consumatori și de a le oferi informații sub o formă de entertainment. Un conținut de succes este:

1.De ajutor

Conținutul modalităților tale de activitate în online trebuie să vină în ajutorul consumatorilor și ai potențialilor clienți ai afacerii tale. Mai exact, trebuie să ofere răspunsuri la întrebările acestora și să anticipeze subiectele lor de interes.

2.Distractiv

Nimeni nu este atras de un conținut liniar. Acesta trebuie să evoce o emoție cititorului, să îl captiveze și să îl inspire. Construiește-ți reputația oferind valoare informațională și importanță urmăritorilor tăi.

3.Autentic

Fiecare afacere este diferită și are personalitatea ei. Nu te teme să fii sincer cu publicul tău, fii memorabil prin lipsa filtrelor, spune povestea adevărată a afacerii tale, din inimă! Astfel, se creează încredere în brand-ul tău.

4.Relevant

Prezintă beneficiile de care se va bucura un consumator în urma achiziționării produsului sau serviciului oferit de firma ta, în loc să prezinți doar trăsăturile generale a acestora. Adresează-te nișei tale de cumpărători și răspunde dorințelor lor!

5.Prompt

Conținutul trebuie să ajungă ”la timp” către publicul tău. Feedback-ul, răspunsurile rapide la comentariile sau mesajele urmăritorilor tăi aduce un aport fundamental în calitatea serviciilor cu clienții oferite de tine.

Știați că…
  • Conform unui studiu efectuat de Institutul de Marketing prin Conținut, 61% din participanți consideră că un conținut valoros îi atrage spre o afacere și cresc șansele să realizeze o achiziție.
  • 9 din 10 afaceri încorporează crearea de conținut în mixul lor de marketing, conform unui studiu din 2010 realizat de Asociatia de Business Marketing și American Business Media.
  • Marketingul prin conținut oferă o rată de conversie de șase ori mai mare decât alte metode de marketing digital, spune Content Marketing Institute.

Inovativul” Marketing prin Conținut” dă frâu liber imaginației și oferă oportunitatea de a fi unic, plasând atenția asupra satisfacerii consumatorului.

Create valuable content, be authentic!

Echipa OGLAS îți poate veni în ajutor. Contactează-ne!

//oglas.ro/oglas/wp-content/uploads/2019/02/logo-oglas.png