Logo importanta

A LOGO is your business signature!

O piesă importantă în construirea succesului afacerii tale este un LOGO. La fel ca într-un puzzle, pentru a -ți atinge scopul final ai nevoie de toate piesele. Vă spunem încă un secret: e și mai important ca acestea să se potrivească. Doar așa se va crea o imagine armonioasă a tot ceea ce înseamnă și reprezintă business-ul tău.

Ce este un LOGO?

Un LOGO este sigla afacerii tale. Respectiv este reprezentarea vizuală a identității tale, amprenta și semnătura business-ului tău. Mai mult decât atât, stă la fundamentul creării unui brand și reprezintă identitatea vizuală a acestuia.

Crearea unui Logo este obligatorie, indiferent de mărimea afacerii tale. Chiar și în cazul afacerilor locale, un logo îți poate aduce cu ușurință un avantaj competițional și poate incorpora într-un singur simbol complexitatea brand-ului tău.

Cum se construiește o siglă?

Ideile au nevoie de timp, iar cele mai bune provin din mix-ul excepțional al informațiilor pe care le deții. Așadar, iată cum poți pregăti procesul tău de creație:

Brainstorming

Împreună cu un specialist în domeniu, încearcă să generezi cât mai multe detalii și idei despre cum vrei să arate logo-ul tău. Începând de la simboluri, scris, imagini, formă și până la ultimul și cel mai mic detaliu. Această mare de idei este fundația pe baza căreia îți vei construi sigla.

Gândește ca audiența ta țintă

Alege ideile care corespund cel mai bine cu așteptările publicului tău țintă, în timp ce se află în concordanță cu viziunea și valorile afacerii tale. Gândește-te ce ar putea să-i atragă pe consumatorii tăi spre tine și ce vrei să le inspiri prin logo-ul tău.

Analizează competiția

Este foarte important să nu cazi în capcana stereotipurilor. Ai grijă să-ți maximizezi potențialul creator și să reușești să ieși în evidență prin felul tău unic de a fi. Nu e nimic greșit în a fi atipic și în a ieși din tipare.

Alege design-ul

Clasic, retro, modern sau fun? Alegerea îți aparține. Un amestec de stiluri poate da naștere unui logo excepțional. Vezi care se potrivesc cel mai bine cu personalitatea brand-ului tău!

De ce e important?

1.Este punctul de plecare în branding

Un logo comunică valorile afacerii tale audienței tale țintă.

Cum? Prin design-ul său unic, prin detaliile care-l particularizează și prin impactul său vizual. Oamenii îsi formează o primă impresie în câteva secunde, motiv pentru care este esențial să fii sigur că logo-ul tău declanșează sentimente pozitive care corespund cu valorile afacerii tale.

Acesta este prima invitație către consumatori de a te cunoaște. Make it a good one!

2.Construiește încredere

Povestea business-ului tău pornește de la logo-ul acestuia. Atrage atenția și stârnește curiozitatea! Este esențial să ai un logo memorabil, relevant și versatil. Odată ce afacerea ta este ușor asociată cu un logo, oamenii au mai multă încredere în nivelul de satisfacție pe care îl primesc în momentul interacționării lor cu produsele/serviciile oferite de tine.

3.Este semnătura afacerii tale

Acesta este simbolul care te reprezintă și cu ajutorul căruia poți fi ușor identificat într-o mare de brand-uri. Tocmai din acest motiv, este recomandat ca el să apară în toate materialele tale de marketing. Care sunt acestea?

  • Carte de Vizită
  • Website
  • Flyere
  • Reclame
  • Postări pe Social Media
  • Articole de Blog
Ce elemente conține?

Culoare

Culorile care se regăsesc în sigla afacerii tale au un impact psihologic asupra consumatorilor tăi. Așadar, acordă mare atenție acestui aspect și alege ce te reprezintă. Oare ce sentimente sunt asociate cu anumite culori? Iată mai jos câteva exemple:

  • Roșu=pasiune
  • Portocaliu=energie
  • Galben=prietenie
  • Albastru=încredere
  • Negru=profesionalism

Font

Tipul de scris folosit de afacerea ta reflectă multe despre aceasta. De exemplu, în cazul unei firme de tractări, scrisul folosit ar trebui să inspire putere și siguranță, tinzând spre litere mari, bold, pe când în cazul unui salon de înfrumusețare folosirea unui scris caligrafic, subțire, denotă rafinament și eleganță.

Simboluri

Un logo poate conține simboluri, nu doar scris. De exemplu, Nike are o siglă emblematică, simplă și de mare impact, iar Twitter doar silueta unei păsări albastre. De cele mai multe ori, tehnica KISS (Keep it simple) este una dinte cele mai eficiente.

Siglă

Este important ca sigla afacerii tale să transmită exact mesajul care se vrea a fi comunicat și să copleteze perfect ideea, misiunea și viziunea afacerii tale.

Dacă încă te întrebi dacă afacerea ta are nevoie de un logo sau nu, îți propunem un mic test.

Ai recunoscut brand-urile? We think we made our point!

Simpla vizualizare a unui logo declanșează numele brand-ului pe care îl reprezintă. Un logo este o investiție!

Echipa OGLAS îți poate veni în ajutor. Contactează-ne!
//oglas.ro/oglas/wp-content/uploads/2019/02/logo-oglas.png