Marketing prin Influenceri

Marketing-ul se manifestă printr-un număr variat de metode, utilizând instrumente utile și diversificate de promovare. Având în vedere popularitatea lumii virtuale, utilizatorii rețelelor de socializare crescând consant, este implicit recomandat ca afacerile să-și facă prezența în acest mediu, Scopul este de a ajunge la cât mai mulți utilizatori și a crește vizibilitatea unui produs/serviciu. O modalitate nouă de a realiza acest obiectiv este prin Influencer Marketing.

Ce înseamnă” Influencer?”

Un” influencer” este o persoană publică, cunoscută, cu o reputație puternică, din mediul online, care are un impact major asupra urmăritorilor săi, prezenți într-un număr considerabil. Astfel, recomandările unui influencer sunt livrate prin crearea unui conținut relevant care atrage noi consumatori spre un anumit produs/serviciu.

Această denumire nu se aplică exclusiv vedetelor, ci tuturor celor care au o influență în online.

Ce înseamna” Influencer Marketing”?

=o nouă formă de marketing online care alături de digital marketing poate îmbunătăți substanțial profiturile unei afaceri.

Aceasta presupune crește popularității unui brand și a încrederii în beneficiile pe care le aduce consumatorului, prin susținerea oferită de o persoană influentă care promovează produsele/serviciile respectivei afaceri.

Cum se realizează acestă metodă de marketing?

Influencer Marketing presupune o colaborare între o afacere și un influencer. Urmăritorii unui influencer au încredere în opinia acestuia, implicit au încredere în recomandările lor. Scopul principal al acestei metode de marketing este de a construi reputația afacerii tale și de a-i crește vizibilitatea, în mod organic și natural.

Știați că…
  • 40% din oameni cumpără un produs online după ce îl văd folosit de un influencer pe Youtube, Instagram sau Twitter?
  •  un studiu realizat de Tomoson a dovedit că influencer marketing aduce $6.5 return pe investiție pentru fiecare dolar cheltuit?
  • Mediakix a realizat un studiu conform căruia 65% din marketeri plănuiesc să mărească bugetul pentru influencer marketing în 2019?
  • pe google căutările pentru ”influencer marketing” au crescut de 1500% în ultimii 4 ani?

Seth Godin

” Oamenii nu cumpără produse sau servicii. Ei cumpără relații, povești și magie.”

Echipa Oglas îți poate veni în ajutor! Contactează-ne!

//oglas.ro/oglas/wp-content/uploads/2019/02/logo-oglas.png