Direct marketing metode

Direct Marketing communicates with your target audience!

Marketing-ul este un domeniu caracterizat de diversitate. Acesta oferă afacerii tale o paletă variată de metode pentru a se promova și a se face cunoscută. Direct Marketing sau Marketing-ul Direct este o variantă eficientă și utilă pentru a-ți atinge scopurile.

Descoperă cum o poți implementa în strategia ta de promovare și ce o particularizează!

Ce înseamnă ”Direct Marketing”?

Direct Marketing-ul se întâmplă atunci când o afacere reușește să se conecteze cu un client țintă care a arătat interes în trecut față de produsele/serviciile oferite de business-ul tău.

Se numește ”DIRECT” întrucât nu presupune implicarea niciunui intermediar. Acest concept reprezintă comunicarea interactivă dintre business-ul tău și audiența ta țintă.

Scopul său este de a transmite informații valoroase către persoane alese. Deci către un public segmentat, fiind focusat pe comunicarea cu cei care probabilitatea de a acționa este mai ridicată.

Cum se poate realiza?

Tipuri de Direct Marketing

Folosește motoarele de căutare productiv! SEO (Optimizarea motoarelor de căutare) te ajută să atragi cât mai mulți vizitatori ORGANIC, fără să te coste nimic, pe website-ul tău.

Nu uita de newsletter, influencer marketing sau video marketing! Acestea sunt instrumente puternice care merită folosite pentru a-ți contura o strategie complexă de promovare și de a avea rezultate pe măsură!

Oferă informații valoroase! Clientul trebuie să fie cea mai importantă persoană dintr-o afacere. Satisfacerea nevoilor și dorințelor sale trebuie să primeze în lista priorităților tale. Arată-i cât de mult contează pentru tine printr-un conținut calitativ care îl infromează, educă, motivează sau inspiră!

Acest conținut se regăsi, de exemplu, pe paginile tale de social media, prin postările tale, cât și prin articolele de blog pe care le oferi.

Email-ul este folosit zilnic de mii de persoane, motiv pentru care este platforma perfectă de a ține legătura cu prospecții tăi. Un avantaj major al acestei metode de direct marketing este faptul că implică costuri extrem de reduse și este foarte ușor de implementat.

All you need si a good design and a good copywriter!

  • Direct mail

Deși trăim într-o lume digitalizează, poșta rămâne o variantă puternică de a te conecta cu publicul tău țintă. Cum? Trimite-le broșuri, cataloage, flyere, scrisori care le oferă informații importante pentru ei despre tine.

  • Telemarketing

Sună! Fie că este vorba de o altă companie cu care vrei să închei o colaborare sau o persoană fizică, convorbirile telefonice sunt direcționate special pentru ei. Această metodă stabilește o conexiune interpersonală, umanizată, oferind mai multă încredere în corectitudinea și valoarea mesajului pe care vrei să îl transmiți.

Sfat – Le poți trimite și un simplu SMS, un reminder al serviciilor sau produselor pe care le oferi, un heads-up că pot beneficia de o ofertă până la data x, un anunț al unui viitor eveniment pentru care au prezentat interes, iar lista poate continua cu ușurință.

Direct vs Indirect Marketing

Direct Marketing presupune comunicare personală cu prospecți sau clienți existenți, iar Indirect Marketing cuprinde toate tehnicile de promovare care se adresează publicului în masă.

Marketing-ul direct oferă afacerii tale posibilitatea de a-și măsura impactul și succesul metodelor de promovare pe care le implementează. Pe de altă parte, marketing-ul indirect necesită timp pentru ”a da roade”. Cert este că împreună pot alcătui o strategie mult mai puternică de promovare, decât folosirea lor separat.

În Marketing totul trebuie să se complementeze și să fie în armonie. Fiecare element susține și îmbunătățește efectul celuilalt.

Team work makes the dream work!
Echipa OGLAS îți poate veni în ajutor. Contactează-ne!
//oglas.ro/oglas/wp-content/uploads/2019/02/logo-oglas.png