branding metode

Branding is a development process!

Brand și Branding nu înseamnă unul și același lucru. Să vedem care e diferența!

Brand-ul este PERCEPȚIA pe care o au consumatorii asupra afacerii tale.

Branding este PROCESUL de conturare în mod favorabil a acestei percepții.

În ce constă acest proces?

Branding-ul este un exercițiu de creație.

Este important să reușești prin intermediul lui să evidențiezi toate trăsăturile unice și particularitățile diferențiatoare ale afacerii tale.

Modul în care prezinți business-ul tău trebuie să aibă la bază valorile pe care vrei să le transmiți.

În plus, ai nevoie de o strategie prin care să-ți crești brand-ul. Desparte-ți scopul final în etape realizabile și metodologice!

Noi îți propunem 5 Metode de Branding

1.Branding Personalizat

Cum reușești să construiești o strategie de Branding Personalizat? Totul începe de la RESEARCH. Trebuie să-ți cunoști foarte bine audiența țintă, să le știi interesele, dorințele, să le anticipezi reacțiile și să le oferi exact ce au nevoie.

Ce efect are? Stabilește o conexiune emoțională între afacerea ta și client. Acesta se identifică cu business-ul tău.

Campania ”Share a Coke with” (”Împarte o Cola cu…”) de la Coca-Cola este un exemplu ilustrativ pentru această metodă de branding. Pe etichetă fiind inscripționate diferite nume. Astfel, consumatorii s-au simțit validați și s-a realizat o conexiune mai profundă între afacere și brand.

2.Storytelling

Umanizarea unui brand construiește încredere în împlinirea așteptărilor pe care le creează. Așadar, poți să expui istoria afacerii tale, misiunea și scopurile ei, principiile pe care se bazează.

Consumatorii au astfel șansa să te cunoască, să știe totul despre tine și să te susțină.

3.Co-Branding

O colaborare între două companii este o metodă foarte puternică de a-ți crește brand-ul.

Punctele slabe ale unei afaceri pot fi complementate de punctele puternice ale alteia.

Cele două companii se susțin reciproc și pot avea un impact mult mai mare prin asociere.

Diferite colecții de haine distribuite de H&M sunt reaalizate în colaborare cu Ariana Grande sau alți artiști faimoși.

4.Branding prin Imagine

Content-ul pe care îl oferi publicului tău țintă are un impact major asupra felului în care este perceput brand-ul tău.

Administratea paginilor de social media în mod constant, consistent și armonios face parte din procesul de branding.

5.Branding prin Loialitate

Punând accent pe implicarea în viața socială, ajutând comunitatea și oferind atenție specială nevoilor consumatorilor alături de produse/servicii de calitate se construiește modul în care este văzută afacerea ta.

Reputația ta stă în mâinile consumatorilor tăi!

  • 75% dintre consumatori își bazează decizile de cumpărare pe baza recomandărilor altor persoane.
  • 70% dintre clienți sunt dispuși să plătească mai mult pentru un produs doar datorită brand-ului.

Ție care ți se potrivește?

Echipa OGLAS îți poate veni în ajutor. Contactează-ne!
//oglas.ro/oglas/wp-content/uploads/2019/02/logo-oglas.png