Video Marketing beneficii
Video Marketing

Video Marketing makes an impact! Be visual!

Video Marketing este vedeta marketingului prin conținut. Pe lângă faptul că oferă unui brand libertatea de a se exprima și oportunitatea de a se diferenția, această formă de marketing implică o serie de alte beneficii.

Video Marketing:
  • Crește rata de conversie

Video Marketing reprezintă o investiție. Conform HubSpot, crearea de conținut video poate crește rata de conversie cu până la 80%. De exemplu, a fost dovedit faptul că afacerile care pun la dispoziția consumatorului videoclipuri de prezentare a produselor, cresc vânzările cu până la 144%.

  • Videoclipurile încurajează distribuirea

Crearea unui conținut video care dă naștere unei experiențe în adevăratul sens al cuvântului, stimulează dorința consumatorului de a-și împărtăși trăirea cu alte persoane. Așadar, impactul asupra unui singur utilizator poate genera și mai multe vizualizări. Valoarea oferită și capacitatea de a da naștere unui sentiment sunt calități indispensabile pentru un videoclip de succes.

  • Construiește încredere și credibilitate în afacerea ta

Prezentarea vizuală a produselor/serviciilor oferite de o afacere dovedește consumatorului standardele la care se află brand-ul tău. Rezonând cu ceea ce oferi și identificându-se cu un anumit brand, clienții construiesc o relație caracterizată de loialitate și sinceritate cu afacerea ta. Formarea încrederii în brand-ul tău reprezintă un obiectiv SMART care trebuie atins.

  • Videoclipurile optimizate sunt ușor de găsit 

Optimizarea videoclipurilor pentru motoarele de căutare, poate îmbunătăți traficul organic de vizionare a acestora. YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare după Google. Astfel, plasarea videoclipurilor reprezentative pentru afacerea ta atât pe YouTube, cât și pe website-ul tău, crește substanțial posibilitatea de apărea în căutările utilizatorilor.

Știați că…

…81% din afaceri folosesc video marketing, conform Hubspot?

…videoclipurile live sunt preconizate să constituie 13% din traficul pe afacerea ta, până în 2021, conform Cisco?

…conform Hubspot, 97% din marketers susțin faptul ca videoclipurile ajută consumatorii să înteleagă trăsăturile unui produs?

Echipa Oglas îți poate veni în ajutor! Contactează-ne!

Marketing prin Influenceri
Influencer Marketing

Marketing-ul se manifestă printr-un număr variat de metode, utilizând instrumente utile și diversificate de promovare. Având în vedere popularitatea lumii virtuale, utilizatorii rețelelor de socializare crescând consant, este implicit recomandat ca afacerile să-și facă prezența în acest mediu, Scopul este de a ajunge la cât mai mulți utilizatori și a crește vizibilitatea unui produs/serviciu. O modalitate nouă de a realiza acest obiectiv este prin Influencer Marketing.

Ce înseamnă” Influencer?”

Un” influencer” este o persoană publică, cunoscută, cu o reputație puternică, din mediul online, care are un impact major asupra urmăritorilor săi, prezenți într-un număr considerabil. Astfel, recomandările unui influencer sunt livrate prin crearea unui conținut relevant care atrage noi consumatori spre un anumit produs/serviciu.

Această denumire nu se aplică exclusiv vedetelor, ci tuturor celor care au o influență în online.

Ce înseamna” Influencer Marketing”?

=o nouă formă de marketing online care alături de digital marketing poate îmbunătăți substanțial profiturile unei afaceri.

Aceasta presupune crește popularității unui brand și a încrederii în beneficiile pe care le aduce consumatorului, prin susținerea oferită de o persoană influentă care promovează produsele/serviciile respectivei afaceri.

Cum se realizează acestă metodă de marketing?

Influencer Marketing presupune o colaborare între o afacere și un influencer. Urmăritorii unui influencer au încredere în opinia acestuia, implicit au încredere în recomandările lor. Scopul principal al acestei metode de marketing este de a construi reputația afacerii tale și de a-i crește vizibilitatea, în mod organic și natural.

Știați că…
  • 40% din oameni cumpără un produs online după ce îl văd folosit de un influencer pe Youtube, Instagram sau Twitter?
  •  un studiu realizat de Tomoson a dovedit că influencer marketing aduce $6.5 return pe investiție pentru fiecare dolar cheltuit?
  • Mediakix a realizat un studiu conform căruia 65% din marketeri plănuiesc să mărească bugetul pentru influencer marketing în 2019?
  • pe google căutările pentru ”influencer marketing” au crescut de 1500% în ultimii 4 ani?

Seth Godin

” Oamenii nu cumpără produse sau servicii. Ei cumpără relații, povești și magie.”

Echipa Oglas îți poate veni în ajutor! Contactează-ne!

Content Marketing
Marketing prin Conținut

Fii o fabrică de idei, realizează marketing prin conținut!

Domeniul de marketing este definit de complexitate și flexibilitate. Acesta se adaptează constant la noile cerințe de pe piață. Schimbarea profundă a prezenței consumatorilor în online a dus la creșterea conceptului de” Marketing prin Conținut”. Reprezintă un instrument foarte puternic în rândul modalităților de promovare pentru afacerea ta.

”Conținutul” cuprinde totalitatea metodelor de comunicare cu publicul țintă al afacerii tale. Prin urmare, marketing prin conținut presupune promovarea ofertei tale prin diferite mijloace de comunicare. Are scopul de a crea o relație între brand-ul tău și consumatori și de a le oferi informații sub o formă de entertainment. Un conținut de succes este:

1.De ajutor

Conținutul modalităților tale de activitate în online trebuie să vină în ajutorul consumatorilor și ai potențialilor clienți ai afacerii tale. Mai exact, trebuie să ofere răspunsuri la întrebările acestora și să anticipeze subiectele lor de interes.

2.Distractiv

Nimeni nu este atras de un conținut liniar. Acesta trebuie să evoce o emoție cititorului, să îl captiveze și să îl inspire. Construiește-ți reputația oferind valoare informațională și importanță urmăritorilor tăi.

3.Autentic

Fiecare afacere este diferită și are personalitatea ei. Nu te teme să fii sincer cu publicul tău, fii memorabil prin lipsa filtrelor, spune povestea adevărată a afacerii tale, din inimă! Astfel, se creează încredere în brand-ul tău.

4.Relevant

Prezintă beneficiile de care se va bucura un consumator în urma achiziționării produsului sau serviciului oferit de firma ta, în loc să prezinți doar trăsăturile generale a acestora. Adresează-te nișei tale de cumpărători și răspunde dorințelor lor!

5.Prompt

Conținutul trebuie să ajungă ”la timp” către publicul tău. Feedback-ul, răspunsurile rapide la comentariile sau mesajele urmăritorilor tăi aduce un aport fundamental în calitatea serviciilor cu clienții oferite de tine.

Știați că…
  • Conform unui studiu efectuat de Institutul de Marketing prin Conținut, 61% din participanți consideră că un conținut valoros îi atrage spre o afacere și cresc șansele să realizeze o achiziție.
  • 9 din 10 afaceri încorporează crearea de conținut în mixul lor de marketing, conform unui studiu din 2010 realizat de Asociatia de Business Marketing și American Business Media.
  • Marketingul prin conținut oferă o rată de conversie de șase ori mai mare decât alte metode de marketing digital, spune Content Marketing Institute.

Inovativul” Marketing prin Conținut” dă frâu liber imaginației și oferă oportunitatea de a fi unic, plasând atenția asupra satisfacerii consumatorului.

Create valuable content, be authentic!

Echipa OGLAS îți poate veni în ajutor. Contactează-ne!

Crearea unui plan de marketing
Plan de Marketing (partea 2)-o hartă magică către succes!

Fii pregătit, fă un plan de marketing pentru afacerea ta!

Se spune că un om fără un plan are mult mai puține șanse de a-și atinge visurile în comparație cu cel care are unul. Așa că, de ce să riști? Asigură-te că nu-ți vei pierde concentrarea și vei știi mereu care e pasul următor spre țelul tău! Un plan de marketing te poate ajuta să excelezi!

Acum că am aflat care sunt primele doua etape ale procesului de creare a unui plan de marketing, iată care sunt următoarele:

   3.Strategia de marketing

Această parte a planului tău de marketing trebuie să fie bine definită, căci reprezintă metoda activă de a-ți crește afacerea. Cei 7P ai marketingului sunt indicatorii ariilor care necesită atenția ta și cu ajutorul cărora poți implementa o strategie de promovare eficientă.

Întrebări uzuale:

 

     4.Metode de măsurare a progresului

Identificarea indicatoriilor cheie de performanță (KPIs) ai afacerii tale sunt esențiali pentru a măsura progresul și succesul acesteia. Previziunile vânzărilor, traficul pe website-ul tău sau numărul de accesări ale rețelelor tale de socializare pot fi exemple bune de KPIs.

Întreabă-te:

  • Cum pot evalua periodic performanța afacerii mele?
  • Care este cifra de afaceri dorită pentru o anumită perioadă?
  • Care sunt indicatorii cheie ai performanței afacerii mele?

 

     5.Bugetul

Pentru o bună monitorizare a cheltuielilor tale, un buget trebuie alocat părții de marketing. În funcție de acesta, poți obține o imagine clară asupra deciziilor pe care trebuie să le iei, cât și care este disponibilitatea financiară a afacerii tale de a realiza anumite acțiuni de promovare.

Găsește răspunsul:

  • Care este suma pe care o poate aloca afacerea ta ramurii de marketing?
  • Care sunt sursele de finanțare disponibile pentru o investiție în această secțiune?
  • Este suma alocată corespunzătoare obiectivelor afacerii?

 

 

În cazul unui business, crearea unui plan de marketing aduce instant următoarele beneficii:

  • Stabilește direcția afacerii tale
  • Păstrează focusarea în rândul echipei tale
  • Dă sens afacerii tale
  • Crește motivația de a atinge obiective
  • Eficientizează procesului de promovare

Be ready, plan your work!

Echipa Oglas îți poate veni în ajutor! Contactează-ne!

 

Plan de Marketing-o hartă magică spre succes
Plan de Marketing (partea 1)-o hartă magică către succes!

Scrie un plan de marketing, stabilește traiectoria spre reușită!

Un plan de marketing este o hartă spre scopurile impuse de tine, unic pentru nevoile și caracteristicile afacerii tale, dar care se bucură și de o structură general valabilă. Așadar, un plan de marketing trebuie să includă următoarele puncte cheie:

     1.Analiza situațională

Există diferite metode de analiză a industriei în care se poziționează afacerea ta. Toate au principalul scop de a idetifica factorii interni și externi care pot avea un efect asupra strategiei tale de marketing.

Analiza SWOT este des folosită în acest context, întrucât indică punctele tari, punctele slabe, amenințările și oportunitățile caracteristice afacerii tale.

Planul de marketing este clădit pe baza informațiilor obținute în urma unei analize în detaliu a pieței pentru o abordare bazată pe cunoaștere. Ulterior, luarea deciziilor și implementarea anumitor strategii devine un pas fundamentat pe viabilitate.

Pentru a identifica ariile de analiză, este esențial să căutați răspunsurile pentru întrebările corecte. De exemplu:

  • Care sunt tendințele actuale?
  • Care este gradul de competitivitate din această nișă? Care sunt cei mai importanți competitori?
  • Care sunt factorii PESTEL (politici, economici, sociali, tehnologici, legali și ai mediului înconjurător) ai afacerii mele?

 

     2.Obiective de marketing

Alegerea unor obiective SMART poate asigura succesul afacerii tale. Este important ca acestea să fie specifice, măsurabile, accesibile, realiste și bazate pe timp.  Mai mult decât atât, trebuie să fie strâns corelate cu strategia adoptată de afacerea ta, căci fiecare etapă a unui plan de marketing ar trebui să fie premisa celei care o urmează.

Iată câteva întrebări specifice acestei etape:

  • Care este dinamica industriei în care se află afacerea mea?
  • Care este cifra de afaceri a celor mai buni competitori din această nișă?
  • În cât timp au reușit aceștia să-și crească afacerea?

Fiecare etapă a unui plan de marketing cântărește egal pe balanța succesului, fiecare fiind indispensabilă pentru a reuși cu adevărat în lumea business-ului. Fii mereu curios și nu înceta niciodată să pui întrebări! Doar așa vei găsi răspunsuri pe care nici nu știai că le cauți, dar care pot avea un impact uluitor asupra traseului tău profesional.

Make a plan, follow your dreams!

Echipa OGLAS îți poate veni în ajutor! Contactează-ne!

P.s. Află care sunt următoarele 3 etape, în viitorul articol! Până atunci îți urăm succes în pregătirea primelor 2 etape ale planului tău de marketing!

SMART-stabilește obiective
SMART-alege corect obiectivele afacerii tale

Be SMART, have a clear purpose!

Succesul afacerii tale depinde de capacitatea ta de a stabili și atinge obiective. Fii SMART în ceea ce privește alegerea obiectivelor afacerii tale de marketing!

Ce înseamnă “SMART”?

SMART este un model teoretic cu ajutorul căruia se poate evalua acuratețea și viabilitatea obiectivelor, scopurilor sau misiunii business-ului tău. Iată care sunt parametrii impuși de acesta conform cărora un obiectiv este de succes:

S-Specific

Pentru o abordare oportună și focusată a unui scop, stabilirea specifică a detaliilor sale este o etapă esențială.

O consecință a acestei trăsături este faptul că poate indica viitoarele probleme care ar putea sta în calea atingerii țelului tău sau viitoarele oportunități care pot apărea.

Astfel, te determină să îți formezi o viziune de viitor și să te pregătești pentru acesta.

M-Măsurabil

Un obiectiv trebuie să fie întotdeauna măsurabil. Mai exact, trebuie să existe un parametru cu ajutorul căruia să i se stabilească performanța și succesul.

Acest pas, face un obiectiv mult mai tangibil și e important pentru a observa un progres în activitatea ta.

A-Accesibil

Scopul afacerii tale trebuie să fie realizabil. Obține mai multe informații despre industria în care te afli pentru a-ți putea face o viziune realistă în ceea ce privește visurile tale.

Totodată, asigură-te că ai skill-urile și aptitudinile necesare atingerii obiectivului tău.

R-Relevant

Produsul/serviciul oferit de afacerea ta trebuie să fie relevant în nișa sa de activitate. Trebuie să facă o diferență și să aibă un impact pozitiv asupra consumatorilor.

Așadar, stabilirea unui obiectiv care să se evidențieze și să aducă un aport industriei este necesar.

În același timp, condițiile  curente în lumea afacerilor influențează major obiectivele pe care le poate atinge afacerea ta.

T-Timp

Implementarea unor deadline-uri pune în funcțiune motoarele care lucrează spre atingerea obiectivelor tale. Stabilește-ți o traiectorie, date limită în care trebuie să realizezi anumiți pași din drumul tău spre o reușită.

Alege un interval de timp pe care să-l acorzi fiecărui task care contribuie la realizarea visurilor tale.

Fii SMART!

O afacere concentrată pe atingerea unui obiectiv, acesta acționează ca un magnet, direcționând energia și resursele afacerii tale spre realizarea lui.

Determinarea obiectivelor afacerii tale este o componentă fundamentală în crearea unui plan de marketing. Mai multe detalii în următorul articol!

Echipa Oglas îți poate veni în ajutor! Contactează-ne!

//oglas.ro/oglas/wp-content/uploads/2019/02/logo-oglas.png