Remarketing
Marketingul este un sector cheie in succesul oricarei afaceri. Acesta dispune de diferite instrumente care te ajuta sa-ti promvoezi afacerea. Astazi ne concentram pe REMARKETING si vrem sa-ti povestim mai multe despre el. Ce inseamna, cum poate fi implementat si ce beneficii aduce afacerii tale? Vom lua fiecare aspect pe rand.
1.Ce înseamnă ”Remarketing”?
De la constinetizarea unei nevoi si pana la decizia de cumparare, consumatorul trece printr-un adevarat proces care implica mai multe etape. Ideea e ca acest proces a devenit din ce in ce mai complex (atat timp cat nu vorbim despre cumparaturile impulsive). Sa luam un exemplu.
Sa zicem ca astazi eu ma decid ca am nevoie de un nou televizor, insa voi lua decizia de a-l achizitiona doar peste 6 luni. Ce fac in acest timp?
De cele mai multe ori, daca nu am deja un brand preferat la care sa apelez direct, trec printr-o lunga perioada de research si comparare. Treptat incep sa caut online televizoare si interactionez cu afaceri care comercializeaza astfel de produse.
Cand intervine remarketing-ul? In momentul in care eu interactionez cu website-ul unei firme din domeniul respectiv acesta va stoca date despre cautarea mea prin intermediul cookie-urilor. Apoi, cand voi intra din nou pe browser sau pe retelele de socializare (navighez pe internet), imi vor aparea reclame fix cu produsul pe care l-am vizionat pe site.
Pe scurt:
Remarketing = afisarea reclamelor tintit catre cei interesati de produsele/serviciile tale
Un consumator nu este usor de convins sa faca o achiziție, mai ales in zilele noastre, cand oamenii sunt expusi zilnic la mii de produse si servicii.
Si cum ”repetitia e mama invataturii”, cum altfel poate un consumator invata despre brandul, oferta și valorile afacerii tale daca nu prin interactionarea repetata cu acestea?
Cum poate fi implementat?
Prin ADS. Poti retargeta prin orice tip de reclama platita fie ca e vorba de Facebook, Google sau YouTube.
Prin email. Poti sa contactezi utilizatorii care au lasat ceva in cos si nu au finalizat comanda. Insa acestia si-au introdus datele (printre care evident si emailul). Apoi, acest proces se poate automatiza prin setarea unui email standard care sa fie trimis celor care se afla in acest caz, email care sa le prezinte fix produsele pe care au avut intentia de a le achizitiona.
Care este principalul lui scop?
Această formă de marketing urmărește transformarea lead-urilor, a potențialilor cumpărători, în adevărați clienți.
Ce alte beneficii aduce?
Creste brandul tau
Cu cat unui consumator ii este amintit brandul tau, cu atat probabilitatea de a-l tine minte creste. Drept urmare, brandul tau devine mai usor de identificat si recunoscut.
Imbunatateste rata de conversie
Atunci cand ai dori sa-ti cumperi un produs, insa poate nu esti destul de sigur, ai nevoie doar de un impuls pentru a face ”pasul cel mare”. Asadar, remarketingul imbunatateste sansele ca un consumator sa se intoarca pe siteul tau si sa finalizeze comanda.
Reclame relevante
Această metoda de marketing este directionata spre audienta tinta a afacerii tale. Adica tinteste doar utilizatorii care au aratat interes fata de businessul tau, reclamele tale fiind implicit relevante pentru ei. Afisarea acestora publicului tau de cel mai mare interes eficientizeaza strategia ta de comunicare.
Remarketing makes you unforgettable!
Echipa OGLAS iti poate veni in ajutor. Putem implementa astfel de reclame care sa atraga atentia utilizatorilor interesati de brandul tau. Ne ocupam de grafica, text si setarea efectiva a reclamelor. Practic, lasi totul in seama noastra. In plus putem crea si un email de retargetare care sa se trimita automat. Odata creat putem sa il optimizam si sa vedem exact ce rezultate ne aduce.
Trimite-ne un email la adresa contact@oglas.ro sau scrie-ne pe pagina noastra de Facebook/Instagram daca ai nevoie de mai multe informatii.
Apasa aici si vezi ce alte servicii de marketing ti-ar putea veni in ajutor.