Marketing prin continut
Exista doua tipuri de marketing digital. Poti sa-ti faci afacerea cunoscută fie printr-o strategie de promovare organică, fie prin promovare plătită. Ideal ar fi prin ambele, insa depinde de ce strategie e relevanta pentru afacerea ta. E mult spus sa sustii ca exista o reteta care sa functioneze pentru orice tip de afacere, dar o sa revenim cu un articol si despre acest subiect. Astazi vrem sa raspundem la o intrebare: ”Cum faci marketing prin continut?”.
The obvious answer would be: creezi conținut.
Cum fac marketing prin continut?
Bun, dar ce fel de continut? Relevant pentru audienta ta.
De exemplu, sa zicem ca ai o afacere de produse pentru amenajari interioare. Audienta ta tinta este formata dintre cei care fie se muta la o casa noua, fie isi doresc sa isi reamenajeze locuinta. Ce ar fi de interes pentru acestia? Cateva idei de amanajari interioare pentru a-si alege un stil. Cum le poti fi de ajutor si un partener de incredere? Creezi continut despre aceasta tema:
- un articol de blog intitulat „10 idei de amenajare a locuintei – trenduri 2022”
- un reels in care sa prezinti intr-un mod dinamic mai multe proiecte realizate cu produsele afacerii tale
- o postare pe Instagram de tip carusel cu informatii relevante pentru a face alegerea potrivita in amenajari
- un videoclip pe Facebook in care sa prezinti produse din stiluri diferite
- un set de story-uri in care sa vorbesti despre provocarile aduse de procesul de amenajare
Astfel, pornind de la o singura idee, poti crea continut pentru diferite canale de comunicare si poti transmite informatii valoroase pentru publicul tau. In acelasi timp, creezi o relatie cu acestia si oferi credibilitate brandului tau. Lumea businessurilor nu mai este doar despre a vinde, este despre a crea relatii de lunga durata cu cei carora le poti veni in ajutor. Aceasta relatie este cea care va aduce vanzari, pe termen lung.
Cum creez continut de calitate?
Urmareste ca fiecare tip de continut pe care il oferi online sa fie:
1.De ajutor
Continutul pe care il postezi trebuie sa vina in ajutorul consumatorilor si ai potentialilor clienti ai afacerii tale. Mai exact, trebuie sa ofere raspunsuri la intrebarile acestora si sa anticipeze subiectele lor de interes.
2.De impact
Nimeni nu este atras de un continut liniar. Acesta trebuie sa evoce o emotie cititorului, sa il captiveze si sa inspire. Construieste-ti reputatia oferind valoare informationala si importanta urmaritorilor tai.
3.Autentic
Fiecare afacere este diferita si are personalitatea ei. Nu te teme sa fii sincer cu publicul tau, fii memorabil prin lipsa filtrelor, spune povestea adevarata a afacerii tale, din inima! Astfel, se creeaza incredere in brand-ul tau.
4.Relevant
Prezinta beneficiile de care se va bucura un consumator in urma achizitionarii produsului sau serviciului oferit de firma ta, in loc sa prezinti doar trasaturile generale a acestora. Adreseaza-te nisei tale de cumparatori si raspunde dorintelor lor!
5.Prompt
Continutul trebuie sa ajunga ”la timp” catre publicul tau. Feedback-ul, raspunsurile rapide la comentariile sau mesajele urmaritorilor tai aduce un aport fundamental in calitatea serviciilor cu clientii oferite de tine.
Stiati ca…?
- Conform unui studiu efectuat de Institutul de Marketing prin Conținut, 61% din participanti considera ca un continut valoros ii atrage spre o afacere și cresc sansele sa realizeze o achizitie.
- 9 din 10 afaceri incorporeaza crearea de continut in mixul lor de marketing, conform unui studiu din 2010 realizat de Asociatia de Business Marketing si American Business Media.
- Marketingul prin continut ofera o rata de conversie de sase ori mai mare decat alte metode de marketing digital, spune Content Marketing Institute.
Inovativul” Marketing prin Continut” da frau liber imaginatiei si ofera oportunitatea de a fi unic, plasand atentia asupra satisfacerii consumatorului.
Create valuable content, be authentic!
Crearea unui continut valoros si prezenta constant in online poate fi o adevarata provocare. Necesita un mix de creativitate, skill si mult TIMP. Echipa OGLAS iti poate veni in ajutor. Administram eficient retelele de socializare a clientilor nostri si ne ocupam de tot (grafica, descriere, plan de postari, publicare). Trimite-ne un email la adresa contact@oglas.ro sau scrie-ne pe pagina noastra de Facebook/Instagram daca ai nevoie de mai multe informatii.
Apasa aici si vezi ce alte servicii de marketing ti-ar putea veni in ajutor.