Cele mai importante 9 beneficii ale Social Media Marketing

Creare site

Social Media Marketing

Pentru unii antreprenori, Social Media Marketing este “the next big thing”, o poveste temporară dar puternică, care trebuie exploatată în timp ce este încă în centrul atenției.

Pentru alții, este un cuvânt cheie fără avantaje practice și o curbă abruptă și complicată de învățare.

 

Pentru că a apărut repede, mass-media sociale a dezvoltat o reputație de către unii ca fiind un interes de marketing și, prin urmare, unul neprofitabil. Statisticile, totuși, ilustrează o imagine diferită. Potrivit lui Hubspot, 92% dintre comercianții din 2014 au susținut că marketingul social media a fost important pentru afacerea lor, 80% dintre ei indicând că eforturile lor au crescut traficul către site-urile lor. Și, potrivit Social Media Examiner, 97% dintre marketeri participă în prezent la social media – dar 85% dintre participanți nu sunt siguri care sunt cele mai bune instrumente de social media.

 

Acest lucru demonstrează un potențial uriaș pentru marketingul social media de a crește vânzările, dar o lipsă de înțelegere cu privire la modul de realizare a acestor rezultate.

Iată câteva dintre modalitățile prin care marketingul media social poate îmbunătăți afacerea dvs.:

 

  1. Creșterea notorietății brandului mărcii prin Social Media Marketing

Fiecare oportunitate pe care trebuie să o promovați și să vă măriți vizibilitatea este valoroasă. Rețelele dvs. de social media sunt doar noi canale pentru vocea și conținutul brandului dvs. Acest lucru este important deoarece vă ajută simultan să vă faceți mai ușor și mai accesibil pentru noii clienți și vă face mai familiarizați și mai ușor de recunoscut pentru clienții existenți.

De exemplu, un utilizator de Instagram ar putea auzi despre compania dvs. pentru prima oară după ce a văzut un serviciu/produs promovat de dvs. Dar, a doua oară când vă întâlnește pe Facebook, să zicem, cu siguranță va încerca să se împrietenească cu brandul dvs după ce vă vede prezența pe mai multe rețele.

 

  1. Îmbunătățirea loialității mărcii.

Potrivit unui raport publicat de Texas Tech University, brandurile care se angajează pe canalele media sociale se bucură de o loialitate mai mare față de clienții lor.

Raportul concluzionează că “Companiile ar trebui să profite de instrumentele pe care le oferă social media atunci când vine vorba de conectarea cu publicul. Un plan strategic și deschis de social media ar putea să se dovedească influențat în transformarea consumatorilor într-un brand loial “. Un alt studiu publicat de Convince & Convert a constatat că 53% dintre utilizatori care urmăresc brandurile în domeniul social sunt mai loiali față de aceste mărci.

  1. Mai multe oportunități de a converti prin Social Media Marketing

Fiecare post pe care îl faci pe o platformă social media este o oportunitate pentru clienți de a converti. Atunci când creați o urmărire, veți avea acces simultan la clienți noi, clienți recenți și clienți vechi și veți putea să interacționați cu toți aceștia. Fiecare post de pe blog, imagine, video sau comentariu pe care îl împărțiți este o șansă pentru cineva să reacționeze și fiecare reacție ar putea duce la o vizită la fața locului și, eventual, la o conversie. Nu orice interacțiune cu marca dvs. duce la o conversie, dar fiecare interacțiune pozitivă crește probabilitatea unei eventuale conversii. Chiar dacă ratele de clicuri sunt scăzute, numărul semnificativ de oportunități pe care le aveți pe social media este semnificativ.

 

  1. Rate de conversie mai mari.

Social media marketing are ca rezultat rate de conversie mai mari în câteva moduri distincte. Probabil cel mai important este elementul său de umanizare; faptul că brandurile devin mai umanizate prin interacțiunea cu canalele media sociale. Social media este un loc în care brandurile pot acționa ca oamenii, iar acest lucru este important deoarece oamenii fac afaceri cu alte persoane; nu cu companii.

 

În plus, studiile au arătat că mediile sociale au o rată de conversie mai mare de 100% față de marketingul extern și un număr mai mare de adepți ai rețelelor sociale tind să îmbunătățească încrederea și credibilitatea mărcii dvs., reprezentând dovada socială. Ca atare, simpla construire a publicului dvs. în social media poate îmbunătăți ratele de conversie a traficului existent.

 

 

  1. Creșterea traficului de click-uri

Fără social media marketing, traficul dvs. de pe site este limitat la persoanele deja familiarizate cu marca dvs. și cu persoanele care caută cuvinte cheie pe care le clasificați în prezent.

Fiecare profil de mass-media pe care îl adăugați este o altă cale care duce înapoi la site-ul dvs. și fiecare bucată de conținut pe care îl sindicați pe aceste profiluri reprezintă o altă ocazie pentru un nou vizitator. Cu cât este mai mult conținut de calitate pe care îl difuzați pe social media, cu atât mai mult trafic va fi generat și mai mult trafic înseamnă mai mulți potențiali clienți și mai multe conversii.

  1. Costuri de marketing reduse.

Potrivit Hubspot, 84% dintre comercianții care au găsit doar șase ore de efort pe săptămână au fost suficienți pentru a genera trafic intens. Șase ore nu reprezintă o investiție semnificativă pentru un canal la fel de mare ca media socială. Dacă puteți împrumuta doar o oră pe zi pentru a vă dezvolta conținutul și strategia de sindicalizare, puteți începe să vedeți rezultatele eforturilor dvs. Chiar și publicitatea plătită prin Facebook și Instagram este relativ ieftină (în funcție de obiectivele dvs., desigur).

Începeți încet, apelați la un profesionist ăn domeniu și nu veți avea niciodată de ce să vă faceți griji despre depășirea bugetului – odată ce simșiși că sunteși pregătit de un public mai mare, puteți crește bugetul și puteți crește conversiile în mod corespunzător.

 

  1. O mai bună clasare în motoarele de căutare.

SEO este cea mai bună metodă de a capta traficul relevant de la motoarele de căutare, dar cerințele de succes se schimbă întotdeauna. Nu mai este suficient să vă actualizați în mod regulat blogul, să vă asigurați etichete de titlu optimizate și meta-descrieri și să distribuiți link-uri îndreptate spre site-ul dvs. Google și alte motoare de căutare ar putea să-și calculeze clasamentele prin prezența socială a mass-media ca un factor semnificativ, datorită faptului că brandurile puternice folosesc întotdeauna aproape toate mijloacele de comunicare socială. Ca atare, a fi activ pe mediile sociale ar putea acționa ca un “semnal de brand” pentru motoarele de căutare care să fie legitime, credibile și demne de încredere.

Asta înseamnă că, dacă doriți să vă poziționați pentru un anumit set de cuvinte cheie, ar putea fi aproape obligatorie prezența unei puternice identități pe social media.

 

  1. Experiențe mai bogate ale clienților.

Social media, în centrul său, este un canal de comunicare, cum ar fi e-mail sau apeluri telefonice. Fiecare interacțiune cu clienții pe care o aveți pe social media este o oportunitate de a demonstra public nivelul de servicii pentru clienți și de a vă îmbogăți relația cu clienții. De exemplu, în cazul în care un client se plânge despre produsul dvs. pe Facebook, puteți să vă adresați imediat comentariului, să vă cereți scuze publicului și să luați măsuri pentru a face acest lucru corect. Sau, dacă un client vă complimentează, îi puteți mulțumi și recomanda produse suplimentare. Este o experiență personală care permite clienților să știe că vă interesează.

 

  1. Perspective îmbunătățite ale clienților.

Social media vă oferă, de asemenea, posibilitatea de a obține informații valoroase despre ceea ce  îi interesează pe clienții și modul în care acestea se comportă, prin ascultarea socială. De exemplu, puteți monitoriza comentariile utilizatorilor pentru a vedea ce cred oamenii despre afacerea dvs. direct. Puteți să vă segmentați listele de sindicalizare a conținutului în funcție de subiect și să vedeți ce tipuri de conținut generează cel mai mare interes – și apoi să produceți mai mult din acest tip de conținut. Puteți măsura conversiile pe baza diferitelor promoții postate pe diverse canale media sociale și, în cele din urmă, puteți găsi o combinație perfectă pentru a genera venituri.

 

Acestea sunt avantajele susținerii unei campanii media sociale pe termen lung, dar dacă sunteți încă îngrijorat de început, luați în considerare aceste puncte:

 

Concurența dvs. este deja implicată.

Concurenții dvs. sunt deja implicați în mediile de socializare, ceea ce înseamnă că potențialul dvs. de trafic social media și conversii sunt lovite. Nu lăsați concurenții să profite de toate avantajele în timp ce stați înnegrit. Dacă, într-un fel, concurența dvs. nu este implicată în social media, există mai multe motive pentru a începe – domeniul este deschis.

Cu cât începeți mai devreme, cu atât mai curând veți beneficia de avantajele. Mass-media socială are legătură cu construirea de relații și tinde să crească exponențial, în timp ce adepții tăi îi spun prietenilor, iar prietenii lor îi spun prietenilor și așa mai departe. Cu cât începi mai devreme, cu atât mai devreme vei putea să începi să crești audiența.

Pierderile potențiale sunt nesemnificative.

Realist, nu ai nimic de pierdut prin implicarea în mass-media socială. Cantitatea de timp și de bani pe care este nevoie pentru a vă crea și a începe să postați este de obicei minimă, în comparație cu alte canale de marketing. Doar șase ore pe săptămână sau câteva sute de lei este tot ce este necesar pentru a vă stabili prezența.

 

Concluzie

 

Cu cât aștepți mai mult, cu atât mai mult trebuie să pierzi.

Social media Marketing, atunci când este făcut bine, poate duce la creșterea numărului de clienți, mai mult trafic și mai multe conversii și este aici pentru a rămâne. Dacă sunteți interesat să începeți, dar nu sunteți sigur de unde să începeți, aplelați cu încredere la numărul de telefon afișat pe www.oglas.ro sau la adresa de mail contact@oglas.ro

Putem stabili împreună bugetul și obiectivele care se doresc atinse din Social Media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *